FANDOM

Tillykke med at du er level 2, nu kan du prøve at blive level 3. Men der er hårdt arbejde, og du skal bruge en masse færdigheder.

Omdømme point: Du kan nu få 30 TP fra andre spillere. Hvor du allerede har fået 17 i de første leveller, så du kan nu få 13 mere. Nu skal du skaffe 52 OP, på andre måder. Den nemmeste måde er at få folk til at arbejde på din mark, og hvis du har to markeder, gå det meget hurtigere. Vis du ikke kan hyre nogen til din mark, så kan du altid arbejde i kirken, for en meget lav løn (5 RD).

Færdigheder: Du skal nu bruge mange flere færdigheder end i level 2, du skal bruge 40 i alt, og 60 ekstra i intelligens eller karisma, alt efter hvilken vej du vil vælge. Du få alle disse færdigheder ved at spise forskelligt mad, som giver de færdigheder. (Se under mad). Der vil være forskelligt mad på markedet, alt efter hvor du er hende i verden. Men det er klogt at tjene mange penge, og kun købe det mad, som giver færdigheder. Men hvis du ikke kan klare det, så spis nogen brød eller majs.

Tøj: Du skal også nu have mere tøj. Du skal bruge bælte, strømper og hat. Som du kan få fra væverne i din by. Det vil koste omkring 130 RD, men du kan måske aftale med en væver, at du køber det billigere.

Penge: Du skal bruge rigtig mange penge, for at komme til level 3, derfor er det en god ide måske at spare lidt op. Du skal arbejde rigtig meget for at skaffe de penge som du skal bruge, men hvis du bruger alt sammen rigtigt, så vil kunne overleve, samtidig med at du spare op.

Før du gå level op!! Edit

Før du gå op i level, er det en god ide, at spørge hvilken vej, du skal gå. Der er f.eks. kun brug for 1 måske 2 personer på kirke vejen, mens man aldrig kan få for mange på stats vejen. Det skal du faktisk gøre, før du runder 60 i intelligens eller karisma.

Ad blocker interference detected!