FANDOM

Handel er når du sælger og køber ting på f.eks. markedet. Man kan sælge næsten alt, og man kan købe næsten alt på det. Du kan sælge ting som du selv laver i dit værksted og på din mark.

Husk at før du sælger noget, så tjek lige om der er min. og max. priser i den by som du er i, og om der er andre regler når man sælger ting.

Hvordan sælger man? Edit

  • For at sælge noget, skal du have det i dit inventar. Du kan ikke sælge noget som er i dit hus, der skal du bare trykke på den røde pil, så kan du få det over i dit inventar.
  • Tryk på $ tegnet, for at komme ind i handels menuen.
  • Vælg det antal du vil sælge, husk at du måske gerne vil beholde noget selv, hvis det f.eks. handler om mad.
  • Vælg hvad prisen skal være pr. stk. i rigsdaler.
  • Tryk på OK
  • Så er din vare på markedet, tillykke.

Hvordan køber man? Edit

  • Gå ind på markedet i din by
  • Find den vare du skal bruge.
  • Gå ud i køb, og vælg det antal du vil købe.
  • Tryk KØB
  • Nu ved du hvordan du køber, tillykke.

Husk: Husk også, at når du køber noget på markedet, får du det ikke med det samme, fra du bestiller det på markedet, til det ligger i dit inventar, så går der ca. 10 minutter. I det tidsrum har andre mennesker i samme by, mulighed for at købe den vare også. Hvis der er massere af den vare (til den samme pris), vil alle som køber det, naturligvis få det, men hvis der er mangel, kan alle ikke få noget af det. Når sådan noget sker, er det den person med mest karisma som får det.

Ad blocker interference detected!