FANDOM

Der er 7 niveauer i Renæssancens Kongeriger, og for hver gang du stiger i niveau, vil der åbne sig nye muligheder i spillet. For de første 4 niveauer (I, II, III, IV) i spillet, vil du finde en opgaveliste, med opgaver du skal gennemføre for at stige til næste niveau. For niveau V og VI skal du besøge Hertugens første sekretær på fogedens område, som vil give dig flere opgaver.

Liste over nivauer: Edit

Niveau stigning: Edit

Niveau I, II, III og IV kræver at du udfører dine opgaver, som står på en liste i spillet, derefter vil der være en form for betaling og du vil derefter stige til næste niveau.

Niveau V og VI kræver at du besøger "Hertugens første sekretær" som er på hertugens område, der vil også være opgaver og en mindre betaling for at stige.

Niveau VII er det sværeste niveau, spillere der er niveau VI vil tilfældigt modtage en begivenhed, som skal gennemføres for at stige i niveau. Det siges, at jo bedre man udfører den vej man har valgt, jo større chance er der for at få begivenheden for niveau VII.

NB: Når du først er steget i niveau, kan du ikke komme tilbage igen!

Eventuelt: Edit

Niveauerne har ikke altid været, som de er nu, så du kan godt komme ud for at de har andre navne nogen steder, men det skulle ikke være et problem.

Niveau I + II var tidligere niveau 0, Niveau III + IV var tidligere niveau 1, Niveau V var niveau 2 osv.

Ad blocker interference detected!